Підприємців часто цікавить питання: як визначити ціни на дитячий одяг оптом, щоб бізнес при цьому залишався рентабельним. Важливо справді встановити правильно ціну, бо вона формує валовий дохід і має покривати всі як постійні, так і змінні витрати. Якщо брати середнє значення, то націнка завжди від 40 до 120% і все залежить від того, наскільки продукція популярна, витрати на неї, які пов’язані зі зберіганням та доставкою. Непогані гроші магазини можуть приносити через вдале розташування та широкий асортимент, який може відрізнятися від інших магазинів. Оптові ціни на дитячий одяг на сьогоднішній день адекватне рішення, адже це ще й конкурентоспроможне.
Модний дитячий одяг оптом в інтернет-магазинах складніше продавати по націнці, тому що покупець може швидко аналізувати зараз ринок подібної продукції серед конкурентів і придбає там, де речі будуть дешевшими, і пам’ятайте, що такого продавця завжди можна було і є знайти. Якщо не знаєте, як встановити правильну ціну на дитячий одяг, то пам’ятайте про те, що не треба ставити високі цінники, краще балансувати.
Як триматися на ринку та багато заробляти
Поради щодо ціноутворення дитячого одягу:
- в першу чергу дізнайтеся закупівельні ціни, які є в майбутніх конкурентів;
- завжди враховуйте платоспроможність аудиторії;
- проведіть аналіз купівельної поведінки.
Найпростішим способом утворення цін є середні витрати які плюсуються з прибутком, але, на жаль, він не враховує в принципі зміни на ринку. Цінник формується на основі витрат за період звітів, а також бажаної частки, яку хочете отримати з прибутку.
Для розрахунку собівартості на надбавки знадобиться тільки ручка та калькулятор. Вартість закупівлі для товару треба множити на коефіцієнт. Тобто, якщо товар, наприклад коштує 400 грн, власник робить націнку в 80%, то тоді треба рахувати таким чином 400*0,8=320, далі 400+320=720.
Якщо націнка буде 100%, то така людина точно зможе зайняти своє місце в цьому бізнесі. Наприклад, дитячі джинси оптом для цього можна придбати в магазині KIDOPT. Але завжди враховуйте й те, що утворення цін має залежати від ринкової ситуації в цілому.
Ціноутворення дитячого одягу
Що впливає на ціноутворення дитячого одягу:
- наявність матеріалів;
- виробничий процес;
- бренд;
- дизайн та мова;
- сезонність;
- маркетинг та реклама;
- логістика та імпорт;
- екологічність та етичність виробництва.
Саме такі фактори, що впливають на вартість дитячого одягу на ринці.
Уникнення переплати
Як уникнути переплати за дитячий одяг оптом дотримуючись порад:
- Стратегії ціноутворення для дитячого одягу оптом починаються з порівняння ринку. Важливо досліджувати постачальників за цінами, яка якість товару та умови поставки. Обмежуватися одним варіантом не варто, краще перевірити різні компанії. Також треба перевірити репутацію, читайте відгуки, дивіться рейтинги та беріть до уваги досвід зі співпраці з іншими клієнтами, так ви зможете перевірити надійність постачальника.
- Краще за все замовляти одяг у виробника, а не через посередників Таким чином ви знизите націнки, які зазвичай подаються на етапах постачання.
- При замовленні великих обсягів вам можуть запропонувати знижки. Оптом завжди дешевше, тому можете об’єднувати замовлення або домовляйтеся з іншими магазинами про спільну закупівлю, яка буде вигідна всім.
- Сезонні розпродажі та акції теж варто відстежувати. На старі колекції та товар часто постачальники знижують ціни аби звільнити приміщення складу. Порівняння цін на дитячий одяг оптом ви можете провести також, але знайте, що поза сезоном закупівля вигідна, тому може влітку замовляти без проблем зимовий одяг і навпаки.
- Перевіряйте контракт та умови доставки, треба переконатися, що у вартість не будуть входити приховані платежі, наприклад за доставку чи упаковку. В доставці можна ще економити на логістиці, адже деякі постачальники можуть надати пільгову або безкоштовну доставку на замовлення великої партії товарів.
- Ведіть переговори з постачальниками, чи буде можливість отримати знижку на дитячі комбінезони оптом чи кращі умови. Для постійних чи великих клієнтів вони будуть готові йти на поступки.
- Перед закупівлею потрібно перевіряти товар аби не купити щось неякісне. Краще замовляти зразки чи пробні партії для перевірки перед тим, як замовляти велику партію товару. Іноді буває таке, що ціна може бути низькою, але якість буде поганою, а це призведе до додаткових витрат, які можуть виникнути через повернення чи збитки, якщо клієнти будуть незадоволені якістю. Іноді ціна може бути низькою, але якість – незадовільною, що призведе до додаткових витрат на повернення або збитки через незадоволених клієнтів.
- Важливо слідкувати за змінами на ринку, які ціни на сировину та інші фактори, які можуть впливати на вартість одягу. Таким чином можна передбачити всі коливання які можуть бути, щоб зробити закупівлю, коли буде вигідний момент.
- Можна відвідувати виставки та ярмарки з дитячим одягом, бо постачальники можуть пропонувати знижки та спеціальні умови. Це чудова можливість для знахідки нових постачальників.
Як знайти вигідні ціни на дитячий одяг? Наприклад, можна користуватися Alibaba, Amazon Business — це такі платформи де можна знайти постачальників з найкращими цінами. Спеціалізовані платформи нададуть можливість порівняти ціни у багатьох по всьому світу, що дасть можливість обрати найбільш вигідні пропозиції. Тому, якщо будете дотримуватися порад, як уникнути переплати за дитячий одяг оптом, то будете мати безпечні умови для свого бізнесу.